HuEn
IparjogvédelemSzerzői jogvédelemInnováció menedzsment
Johnny Little Organization
Szolgáltatásaink
Díjazás
Ajánlatkérés
Információkérés

ReferenciákEsettanulmányok

Eset leírása: A magyar tejtermék piacon 25 százalékos részesedésű székesfehérvári Alföldi Tej Kft. stratégiai arculatváltást indított el 2009-ben. Ennek részeként egy olyan 10 megjelölésből álló új termékarculat bevezetését kezdte meg, melynek központi elemét a magyar trikolor színei, valamint a „magyar” szóra alapozott megnevezések határozták meg. Cél az új arculat részét képező megjelölések széles körű védettségét biztosító iparjogvédelmi oltalom megszerzése volt.

Feladatunk: Feladatunk elsődlegesen a megjelölések védjegyként történő bejegyzéséhez szükséges iparjogvédelmi eljárások lebonyolítása volt. Mivel a bejegyzési eljárások során többféle érdemi gátló akadály merült fel, ezért feladatunk a kapcsolódó jogi eljárások lefolytatását is magában foglalta.

Eredmény: Az iparjogvédelmi eljárások sikeresen befejeződtek, ezért megfelelő jogi támogatást adtak arculatváltásnak. Jelenleg a társaság árbevételének közel 30 százalékát, a sikeres új arculattal megkülönböztetett népszerű termékek értékesítéséből éri el.